

Prasa do ładowania opon COT-22 jest przeznaczona do ściskania stosu opon w celu zmniejszenia ich objętości (podobnie jak belownica do opon), co pozwala na transport większej ich ilości w kontenerze bez ich uszkadzania. Prasa została zaprojektowana tak, aby można ją było zamocować i podłączyć do wózka widłowego (jezdniowego) w taki sam sposób jak zwykłe widły.
Liczba opon, które można załadować do kontenera za jej pomocą, zależy od rozmiaru opony i liczby opon w pakietach (opony włożone do innych opon). Przy zastosowaniu 13-15-calowych opon i spakowaniu ich po 3 w paczce do 40-stopowego kontenera zmieści się około 4000 sztuk, gdyż prasa ta może otwierać się szerzej niż model COT-8. Do samej prasy można włożyć ok. 70-90 paczek opon.
Prasy do ładowania opon COT-22 należy używać razem z boksem do ładowania opon COT-21, który należy dokupić osobno. Niemożliwe jest używanie tej prasy z nieoryginalnym boksem do ładowania opon.
Maszyna ta ma specjalne dno w kształcie grzebienia, które zazębia się z dnem boksu COT-21. Ułatwia to przeładowywanie opon z boksu do prasy. Możliwe jest również ładowanie opon bezpośrednio do prasy, ale jest to mniej efektywne.
Sterowanie odbywa się poprzez dźwignie znajdujące się w wózku widłowym. Wymagany jest wózek widłowy o udźwigu co najmniej 4 ton i wyposażony w 4 przewody hydrauliczne do zewnętrznych akcesoriów. Maszyna posiada dwie pary przewodów zasilających. Każdy z nich zakończony jest szybkozłączem 3/8”.
Wysokość masztu wózka nie może przekraczać 2,2 m. Gabaryty urządzenia są przystosowane do współpracy z kontenerem morskim o wymiarach wewnętrznych – wysokość: 2385 mm, szerokość: 2352 mm.
Układ hydrauliczny
- ciśnienie zasilania układu hydraulicznego 150 – 250 bar
Wymiary
- szerokość 230 cm
- długość 169 cm
- wysokość 244 cm (wysunięte siłowniki)
- waga 1500 kg
Inne
- Instrukcja obsługi
- Oznaczenie CE
- 2 lata gwarancji
- Jak tanio wysyłać opony?